BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Nuffnang

Wednesday, May 2, 2012

selalu lupa

assalammualaikum...


saya nak kongsi tentang sikapku yang mudah lupa...


tak tau la mana silapnya... samada saya punya short n long term memory elok ke tak tapi tahap kelupaan saya memang di tahap boleh dapat anugerah manusia paling cepat lupa....


orang cakap sikit2 lupa ni maksudnya nyanyukkkkkkk..


eh...tak kan la saya nyanyuk pula..........????????








bukti kelupaan ku seperti berikut: (macam tulis asgment pla)...


1. selalu lupa bawa hp ke mana-mana
2. bila bawa hp ke mana-mana pula, mula la saya tinggalkannya di mana-mana!!!


(latest saya tinggalkan hp saya dalam tandas KFC)
tahniah bt saya...syukur jumpa balik...kesian kak nurul terpaksa patah balik ke KFC semata-mata nak ambil hp saya yang telah menjadi yatim ketika itu....sory kak..;-)


3. selalu lupa buat tugasan
4. suka tinggalkan dompet kat mana2 agar ianya dicuri orang...macam anak richest man in the world kan....
5. selalu buat2 lupa kalau ada perjumpaan....hehheheheh




n banyak lagi...agaknya condition saya ni terbalik kot...masa muda2 cepat lupa...masa tua tak kot...


kalau gitu bek saya extend study kt U ni...tua nanti baru saya sambung study...


BOLEH TAK DEKAN????

0 comments:

Nuffnang

Al-Qur'an

Suara Palestin