BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Nuffnang

Wednesday, May 2, 2012

Kisah saya dan assignment

assalammualaikum wbt...


sebenarnya ni cerita awal bulan lagi tapi saja nak cerita kat sini...hehehe


alkisah.....


lecturer subjek TITAS dah terima tajuk yang saya syorkan.... maka saya pun dengan semangat superwoman telah berusaha menyiapkan assignment tersebut dengan membuta tulinya... bak kata pepatah merepek yang saya cipta baru kejap ni "tidur ku tak nak, makan ku tak ingin"......


akhirnya.....


tada!!!!...siap juga assignment ku akhirnya......




yesyesyes!!!!!!!


jumaat masa  kelas TITAS......


sahabatku yang memegang watak untuk meretakkan hatiku pada petang yang indah itu berkata


"wei...ko dah tanya betul2 tak en. fadzil x sal tajuk ko?"


saya jwb..
"dah la...die kate ok jer...dah siap pun"


die kate lg
"bek ko g tye..."


sya...
"ok la"


lalu saya ke depan dan berkata
"en. fadzil, bla bla bla bla bla......."


en. fadzil
"bla...bla..bla....bla..."


lame gak bla bla bla kteorang....




akhirnya....hatiku retak berderai bagaikan kaca!!!!!


baginda telah bertitah kepadaku supaya tukar tajuk len kerana baginda nak tajuk yang jarang student die bt......!!!!!!


ok fine....
hasilnya...mmg sangat jarang orang buat tajuk yang saya dapat...


iaitu


"kesan kedatangan Islam ke negeri sabah"


die nak 30 m/s!


ya Allah, saya nk bebelkan ape kalau hanya nak cerita pasal kesan?????????????????


macam2 saya cuba fikirkan untuk menjayakan assignment saya..hehehhe


akhirnya...


g lbry upsi...cari cari cari...alamak xde...


g lbry negara...ok saya nak mention...


"saya buat assignment tu sampai g PERPUSTAKAAN NEGARAAAAAAA OK..."


betapa payahnya saya nak cari bahannya!!!
kalau tak percaya korang cuba cari buku yang berkaitan dengan tajuk saya kat atas tu.... banyak tak????


ok...diteruskan kisah.....


guling sana guling sini (atas tilam ok) , fikir itu fikir ini, godek sana godek sni....
 TAIP TAIP TAIP
EDIT EDIT EDIT


yah!!!
akhirnya siap juga!!!!


31 m/s


ok la tu...
tp orang lain bt smpai 40 m/s..




gulp!!


hehhe...


buat tak tau sudah...


hehheheh...




jangan contohi sikap saya...


wassalam...



0 comments:

Nuffnang

Al-Qur'an

Suara Palestin