BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Nuffnang

Wednesday, May 2, 2012

pegi kuliah


assalammualaikum....


nak cerita sal benda2 yang saya selalu bawa ke kelas sekarang ni...


hehehe...


pertama beg warne hijau saya yang tersayang


sejak saya beli beg tu saya asek nak pakai je ke mana-mana sehinggalah sekarang die talah pun menunjukkan ciri nak mengeluarkan benang-benangnya di tempat2 yang tertentu...


kedua payung ku yang berwarna merah yang bernama marry


*ni bukan marry tp hiasan semata-mata


marry sangat berguna kepada saya dan dia membuatkan saya menjadi sangat manja..


panas sikit je nak pakai marry...asyik macam tu jelah...


ketiga botol air saya yang berwarna pink tapi takde nama


botol air saya ni sangat pemurah kerana dia sering mamberi minumkepada kawan-kawan saya...


keempat..kadang jelah...saya bawa fail...


cuba bayangkan...badan saya yang kecil ni membawa beg, payung, botol air n fail....


tak cukup tangan kan???


tapi alhamdulillah kerana saya telah dikurniakan kawan-kawan yang sangat prihatin kerana mereka selalu membantu meringankan beban saya


terima kasih kawan! ;-)

0 comments:

Nuffnang

Al-Qur'an

Suara Palestin