BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Nuffnang

Wednesday, July 22, 2009

Astaghfirullah al'azim...



Semalam saya pegi buat blog dekat Masjid Tanah..macam-macam dugaan yang saya alami masa di sana..ada kejadian yang saya ingat ja..pas kuar cc, saya n kwn2 pegi makan dekat kedai makan Che Man. kami letak motor seberang jalan kedai makan tu.masa kami mau balik sudah tu,saya tengok teda kenderaan pun yang melalui jalan tu..jadi saya pun jalanlah tunduk2...tanpa memandang ke arah lain pun.tengah-tengah jalan tu,tiba2 ja ada motor melintas di sebelah saya..betul-betul dekat dengan tepi badan saya..laju pula tu..Ya Allah..motor tu hampir-hampir melanggar saya..penunggang motor tu pun langsung nda bagi respon atas apa yang terjadi.dia jalan terus ja.masa tu saya terkejut dan terpaku seketika..macam nda percaya dengan apa yang baru berlaku tadi.ada beberapa orang yang nampak kejadian tu pun menjerit panik..Syukur..Allah masih bagi saya peluang untuk hidup..alhamdulillah..

0 comments:

Nuffnang

Al-Qur'an

Suara Palestin