BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Nuffnang

Sunday, June 12, 2011

Pengalaman Tak Elok..

10 Jun 2011 (Jumaat), saya pergi kerja macam biasa. Cuma kali ni saya berniat untuk mengunjungi kedai telefon di mana tempat saya membeli telefon bimbit saya. Apabila saya sampai di ruangan tempat menjual telefon bimbit, tiba2 terasa segan pula nak hendak berurusan dengan pekerja2 kedai tersebut lantaran semua pekerja di situ adalah lelaki. Ia membuatkan saya termenung, tak tau berapa lama saya termenung. Sedang leka termenung, tiba2 ada seorang lelaki menegur saya.."dik, awak nak tengok wayang tak saya belanje". Saya berasa pelik dan meminta dia mengulang soalannya itu dalam beberapa kali lagi. Macam2 benda yang saya fikirkan, saya tak pernah kenal dia. Tengok pemakaian pun macam bukan orang2 baik je. Saya pun terus menjawab "tak nak la". Dia terus memujuk dan saya sekali lagi berkata tak nak. Lepas tu saya pun terus pergi ke kedai. Masa tu memang dah takut sangat. Sampai kedai je, saya bagitau kawan tentang hasrat saya dan mereka membantu saya. Saya hanya menunggu di kedai je. Thanks korang (Ivy & Kak Ayisha) ;-)


P/S : JANGAN BERCAKAP ATAU MENGIKUTI ORANG YANG TIDAK DIKENALI!!!!


0 comments:

Nuffnang

Al-Qur'an

Suara Palestin