BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Nuffnang

Friday, June 10, 2011

Cuti Pertama Ku Semenjak Kerja

Malam tadi bila saya balik kerja saya gembira sangat sebab esoknya (9/6/2011) saya offday...jadi saya pun online sampai jam 4 pagi..memang nak online sampai puas la ni..pagi tadi dengan gembiranya saya mandikan anak buah saya, then hantar die g rumah pengasuh. saya dah plan awal2 nak siapkan sume kerja rumah sebab nak rehatkan badan, terutama sekali kaki saya yang dah lame sakit dan perlukan cuti 'sakit'. tatkala saya sedang bergembira ketika bercuti, tepat jam4 setengah telefonku berbunyi...nombor tempat kerja.."hello ....., u buat ape? bla bla bla...u boleh turun kerja x? ...sakit.". dengan hati redha "yelah saya turun kerja". yelah takkan la saya nak biar kawan kerja sorang2 kan..tapi hasilnya dah 10 hari (termasuk 10/6/2011) saya berkerja tanpa cuti...ishk10000x..sedeh la...

0 comments:

Nuffnang

Al-Qur'an

Suara Palestin