BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Nuffnang

Wednesday, June 1, 2011

Gigi Geraham Bongsu Tumbuh

Ya Allah...bukan main sakit lagi gusi ku...sekarang saya tengah menahan keperitan sebab gigi geraham bongsu bawah sebelah kiri nak keluar..tuhan je tahu kesakitan yang sedang ku alami..tak tau nak buat ape..siang tadi dah mkn pain killer (ubat penahan sakit). malam ni makan lagi..tapi sakitnye tetap same.nk bercakap pun susah, senyum pn tak semanis mane, nak buke mulut pun payah..ni lah tengah menahan kelaparan ni. sakit sampai tahap nangis2 dah ni. nak meraung je rasenye. saya dah terfikir macam2 teknik dah ni untuk hilangkan kesakitan ni. tapi takut gak nak buat, kang abes tanggal pulak semua gigi saya..adoi..nak tido pun tak leh..gusi ni sek berdenyut-denyut nyut nyut jer..Allah...esok hari pertama masuk kerja...tapi dah macam2 penyakit datang. dengan gigi geraham nak tumbuhla, kaki sakit la, badan sume pun sakit...alahai...apalah yang harus daku lakukan..harap bila bangun esok pagi gusi ni tak sakit sangat la..tak tahan, nak pitam rasenye..saya berase sangat sedeh sebab sakit gusi gigi nak tumbuh...ishk100x :-(.. ian2, tian2 owg..:-(

di sini saya sertakan juga maklumat tentang gigi geraham..moga menjadi informasi pada orang lain.
http://ms.wikipedia.org/wiki/Gigi_geraham
http://www.dr.com.my/index.php?option=com_content&task=view&id=305

0 comments:

Nuffnang

Al-Qur'an

Suara Palestin