BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Nuffnang

Sunday, October 2, 2011

Sentiasa berusaha menjadi solehah...;-)

Assalammualaikum wbt..

Bila kalian membaca tajuk dekat atas tu, pasti kalian tersenyum.. :-) ... takpe.. senyum je.. pastinya bukan saya seorang je yang berangan-angan untuk menjadi wanita yang solehah.. benar tak? jauh di sudut hati kalian pasti tetap menginginkannya. tapi kadang-kadang kita tak tau nak bermula daripada sudut mana untuk menjadi wanita yang solehah itu. kadang-kadang bila dah mula bersungguh-sungguh nak menuju ke arah tu, ada je halangannya. tinggal samada kita nak terus atau tidak.. erm..


Tapi kalau saya, saya sentiasa berusaha untuk menjadi solehah. tapi yelah kadang-kadang sebagai manusia biasa kita sering melakukan kesilapan. malangnya sesetengah manusia di sekeliling kita suka pandang negatif dan keburukan kita yang lepas je.. jadi hal yang sedemikian sedikit sebanyak menganggu proses 'menaik taraf' kan diri kita. 


Apa-apa pun, siapa pun kita, setiap manusia di muka bumi ini berhak untuk menjadi lebih baik atau soleh atau solehah.. jadi berhentilah berpandangan negatif atau judge seseorang individu itu even dulu dia tidaklah seindah pandangan mata kalian.. >_<







1 comments:

halawatuleman said...

salam ziarah shbt ;)

Nuffnang

Al-Qur'an

Suara Palestin