BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Nuffnang

Thursday, September 29, 2011

Cuba Yang Baru!!!

Saya sebenarnya agak tension...almaklumla...bila tengok blog orang cantik2 saya pun teringin juga..namun oleh kerana 'ketidakmahiran' saya dalam bidang IT ni blog saya selalu jadi apa tah dek kerana saya terlalu terer godek sana godek sini...kadang2 saya sampai sakit pinggang meng"update" blog kesayangan saya ni..yelah...sebab asyik duduk statik jer..khusyukla konon...tapi bila dah siap..m...macam tak cantik jer...jadi sebagai wanita yang nak cantik2 jer..saya akan akan sentiasa usik sana usik sini apa2 design dalam blog saya ni..meskipun saya sedia maklum bahawa blog saya akan tetap menjadi tah apa2...hahah...takpe..janji saya puas hati...my sis said..."ko kalo dah tengok blog sume orang ko lupe"...m...ish...xdela..saya ingat..tapi tu la...saya busy update blog...iaitu citer bende yang merapu marhaban..hehehe...

cerita lucu saya...saya nak duit..orang cakap kalo kita letak dalam iklan dalam blog kita nanti kita dapat duit!!! bila saya dengar macam tu..lalu mata saya pun bling bling pusing macam nak juling...lambang money dekat mata...then otak ingat ptptn...pastu saya teringat sal irfan khairi..ala...yang jutawan tu...! JUTAWAN?!! owh...otak saya stop sekejap!..m...hah!..lalu saya mula la godek sana godek sini sampailah terjumpa nuffnang...bayangkan betapa 'nebes' dan gelojohnya saya me"register" kan diri dalam website tu!!! hahahaha...tapi sampai sekarang saya masih lagi keliru seperti lagu ajai & nurul tu...adoi...

salah satu sebab saya bersedih ialah saya tak ramai follower..almaklumlah saya ni pemalu dah tu tak 'pemes' pulak...so cuba bayangkan berapa kerat je manusia yang sudi men'ziarahi' blog saya? hahahha.. sungguh mengharukan sampai tahap air mata jatuh berjurai2..ishk1000x.. :'(

dah la...nak bla...tapi sebelum tu dengan ikhlasnye saya menghidangkan lagu ni khas buat anda yang sudi membuang masa menziarahi blog kuno saya ni...harap terhibur...


kisah dongeng ni macam kisah sayalah...angan2 nak dapat duit banyak nak buat bayar ptptn tp ni pasal cinta..xpe...even salah line tapi tajuk utamanya ialah saya yang suka berangan2..

0 comments:

Nuffnang

Al-Qur'an

Suara Palestin