BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Nuffnang

Saturday, April 2, 2011

Usia ku

Hari ini genaplah usia ku 21 tahun. 2 April bersamaan hari Sabtu. Kawan-kawan gelakkan saya, dorang kata saya dah tua..haha..apa-apa pun dengan bertambahnya usia saya semoga saya semakin dekat dengan Robbul'izzati..bak kata pepatah "dunia kata pergi, kubur kata mari". Syukran jazilan kepada para sahabat atas kegembiraan yang diberikan kepada saya pada malam 28 mac 2011, yang bertempat di RTT AG2, Tun Teja, KUIM. Terima kasih juga kepada para sahabat yang berdoa supaya Allah menyelamatkan saya di dunia dan akhirat. Kepada insan-insan yang mengiringi perjalanan hidupku iaitu keluargaku, sahabat ku dan saudara-saudara ku, terima kasih atas segalanya. Moga kalian mendapat keredhaan Allah S.W.T.. InsyaAllah.. Semoga usia 21 tahun ini mematangkan lagi diri saya.

"Selamat Hari Lahir Kepada Saya;-)"
Moga Allah Memberkati..

0 comments:

Nuffnang

Al-Qur'an

Suara Palestin