BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Nuffnang

Tuesday, May 3, 2011

Selamat Tinggal KUIM

Tanggal 29 april 2011, adalah hari peperiksaan terakhir saya di KUIM..punyalah susah soalannya..berpeluh-peluh jawab soalan.Semester 6 ni tiada satu subjek pun yang senang, semuanya mencabar. Hal ini telah disokong oleh semua kawan-kawan saya.hehe..30 April saya dan kawan-kawan gi picnic kat PD. Hari bersama-sama buat kali terakhir. Pelbagai agenda yang telah dirancang. seronok.. esoknya, 1 mei 2011..satu persatu sahabat baik meningggalkan saya dan KUIM yng tercinta. Airmata sentiasa berlinangan mengiringi pemergian setiap sahabat baik saya. Saya dan kak eima juga balik meniggalkan KUIM pada hari berkenaan, pemergian kami diiringi oleh rakan-rakan dari RTTAG2. sedih rasanya.. Kini, saya perlu meneruskan hidup sebagai orang biasa yang bukan bergelar pelajar. saya perlu bekerja dan bla bla bla..hehe.. selamat tinggal kuim yang selalu di hatiku..

0 comments:

Nuffnang

Al-Qur'an

Suara Palestin