BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Nuffnang

Monday, January 25, 2010

Semester Baru...


Semester baru yang bermula kali ini membawa sedikit perubahan pada diri saya dan kawan-kawan saya..contohnya kelas banyak kelas start jam8..semakin awal ke kuliah..erm..bagus2...blog ni pun dah lama x update..busy la katakan..pasal result sem lepas..alhamdulillah..walaupun dugaan datang tanpa henti tapi rezeki tetap ada..sem ni harap dapat fokus lebih pada pelajaran saya..begitu juga saya harap pada rakan-rakan seperjuangan saya..harap2 kiteorang success semua..harap juga agar saya semakin matang dalam menghadapi setiap dugaan dan masalah yang melanda..m..terbaru ni kampung saya telah dilanda banjir..nasib rumah saya x tenggelam..Syukran Allah..apa pun,semoga hari esok lebih bermakna daripada hari ini..lastly..i love my ummi,my family n all my frenz..

0 comments:

Nuffnang

Al-Qur'an

Suara Palestin