BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Nuffnang

Monday, May 9, 2011

Me Dhuha - 
"andai hati ku bisa berbicara ttg itu, akn ku bicarakn selamanya, andai hati ku bisa mgatakan ttg itu, akn ku katakn tnp henti, tp andai ku nyatakn segalanya ia xkan seindah pndgn hati, jd ku pendamkan abadi selamanya, atau akan ku layangkn ke langit, biar ia di hembus angin yg akn mmahaminya dlm sunyi stp sepiku."


"Ibarat sebatang pokok : bila selalu disiram dan dibaja, maka eloklah ia, jika dilalai dan cuba disisihkan, maka berguguranlah daunnya, menjadi sebatang pokok yang tandus daunnya, meskipun pokok itu tetap berdiri di bumi yang sama.."



Menenangkan Fikiran Di Port Dickson...





Alam Yang Indah Ciptaan Allah SWT Untuk Sekalian Hamba-Nya
Gunakanlah Ia Sebaik-baiknya 












Me Dhuha

Sunday, May 8, 2011

Yang Menjadi Kenangan

STADIUM KUIM
RUMSIS TUN TEJA & TUN FATIMAH

MASJID AL-ILMI

AUDITORIUM PUJANGGA




RTT BG1-1










                                             RUMSIS TUN TEJA


Me Dhuha

Tuesday, May 3, 2011

Selamat Tinggal KUIM

Tanggal 29 april 2011, adalah hari peperiksaan terakhir saya di KUIM..punyalah susah soalannya..berpeluh-peluh jawab soalan.Semester 6 ni tiada satu subjek pun yang senang, semuanya mencabar. Hal ini telah disokong oleh semua kawan-kawan saya.hehe..30 April saya dan kawan-kawan gi picnic kat PD. Hari bersama-sama buat kali terakhir. Pelbagai agenda yang telah dirancang. seronok.. esoknya, 1 mei 2011..satu persatu sahabat baik meningggalkan saya dan KUIM yng tercinta. Airmata sentiasa berlinangan mengiringi pemergian setiap sahabat baik saya. Saya dan kak eima juga balik meniggalkan KUIM pada hari berkenaan, pemergian kami diiringi oleh rakan-rakan dari RTTAG2. sedih rasanya.. Kini, saya perlu meneruskan hidup sebagai orang biasa yang bukan bergelar pelajar. saya perlu bekerja dan bla bla bla..hehe.. selamat tinggal kuim yang selalu di hatiku..

Nuffnang

Al-Qur'an

Suara Palestin