BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Nuffnang

Tuesday, April 6, 2010

Selamat Tinggal PERSEPSI (Persatuan Mahasiswa/I Akademi Pengajian Islam, KUIM)


Tanggal 30 Mac 2010, kami ahli-ahli PERSEPSI telah pun meletak jawatan dengan rasmimya pada malam AGM, bersamaan Isnin malam lepas. erm..banyak kenangan yang telah saya kutip sepanjang menjadi ketua Exco Akademik selama setahun yang berlalu ini. pahit manis semuanya dikongsi bersama timbalan saya, ajk2 saya dan rakan-rakan seperjuangan dalam PERSEPSI itu sendiri. saya harap pengalaman yang saya kutip sepanjang menjadi exco ini akan membantu saya di masa hadapan kelak. begitu juga dengan rakan-rakan seperjuangan yang lain.
Ada dalam kalangan rakan-rakan mantan PERSEPSI yang bertanding semula, ada bertanding jadi YDPMPM KUIM, YDP PERSEPSI, dan ada juga yang bertanding dalam exco MPM KUIM.. semoga mereka berjaya merealisasikan impian mereka. Saya pula kali ni dah tak bertanding meskipun ada JPR yang minta saya bertanding dalam TYDPMPM KUIM..nak rehatlah..
Pastinya, saya akan sentiasa merindui saat-saat bersama keluarga PERSEPSI SESI 2009/2010. Saya ucapkan syukran jazilan kepada mantan-mantan PERSEPSI yang bersama-sama saya melaksanakan tanggungjawab selama setahun ini. juga syukran kepada mantan YDP PERSEPSI SESI 2009/2010, Saudara Sheikh Haarun bin Yusoff, kerana telah berjaya melaksanakan tugasnya dengan sebaik mungkin serta memimpin kami semua dalam PERSEPSI yang lepas, serta kak Almaherah Abu Hassan mantan TYDP PERSEPSI. Kepada 'geng2' PERSEPSI yang bertanding lagi, SEMOGA BERJAYA..GOOD LUCK!!!

Nuffnang

Al-Qur'an

Suara Palestin